У період з 28 травня по 8 червня 2023 року відбулося фахове стажування у медичному центрі Smarjeske Toplice Terme КРКА завідувачки кафедри клінічної лабораторної діагностики Національного фармацевтичного університету проф. Римми Єрьоменко. Упродовж відрядження проф. Єрьоменко Р.Ф. пройшла фахове стажування з сучасних аспектів лабораторної діагностики («Modern laboratory methods in clinical medicine in Еuropean countries»), ознайомились з роботою та медичними програмами клініко-діагностичною лабораторією медичного центру Smarjeske Toplice Terme КРКА, задля вдосконалення аспектів інтернаціоналізації та пошуку можливостей обміну досвідом та ідеями у даній сфері.
Стажування було реалізоване як проект Міжнародної академії S.P.E.K.T.R. (наука, виробництво, освіта, культура, туризм, реабілітація) з наміром поглиблення зв’язків і співпраці з партнерськими інституціями в Україні, а також підвищення кваліфікації українських фахівців із метою довгострокового зміцнення рівня освіти в області лабораторної медицини.
Під час стажування відбулась зустріч з директором Terme КРКА Joze Berus і командою фахівців з лабораторної діагностики, яка пройшла у дружній атмосфері. Відповідно до програми стажування була надана можливість ознайомитися зі структурою та роботою медичною лабораторію Terme КРКА, перебувати на теоретичних та практичних заняттях в діагностичній лабораторії. Під час перебування в медичному центрі, спеціалістами проводились майстер-класи із освоєння практичних навичок щодо сучасних загально-клінічних, біохімічних, цитологічних та генетичних методів лабораторної діагностики. Після завершення фахового стажування проф. Єрьоменко отримала Сертифікат, який їй вручила прокуріст Міжнародної академії S.P.E.K.T.R Julia Pate.
Досвід, який був набутий під час фахового стажування проф. Єрьоменко Р.Ф. при ознайомленні з роботою медичного центру Smarjeske Toplice Terme КРКА та її діагностичною лабораторією, а також з високотехнологічними методами сучасної діагностики, які використовують сьогодні в Європі, з метою отримання достовірних результатів дослідження про функціональний стан організму, дасть змогу застосовувати набуті знання в майбутньому на практиці в освітньому процесі під час виконанні своїх професійних обов’язків.